code atas


Tegurlah Sebab Aku Tak Sempurna

Dulu dia hidup bujang menyewa dengan kawan2 aku tak boleh detect sangat setiap kali vc dia just tunjuk muka saja tapi kadang2 ada jugak la terlepas ke kawasan sekitar. Tak ada yang sempurna.


Pin By Sidia 7 On Instagram Instagram

Tegurlah akujika aku terleka.

. Baik aku pi keluar makan2 hirup udara di luar dan lupakan seketika semua ni. Aku memang tak berlapang dada untuk menyadari kau bukan milikku lagi. Kata-kata Bijak dan Mutiara Manusia Tidak Ada yang Sempurna.

Tegurlah aku kerana aku hanya manusia. Tegurlah aku kerana sungguh aku berdosa. Oppo a96 ms glow meja komputer masker.

Best tgok cple lain. Beli Aku Tak Sempurna Online berkualitas dengan harga murah terbaru 2020 di Tokopedia. Jika kau pinta diriku tuk menjadi rembulan.

Tegurlah aku kerana aku mudah lupa. Kerana aku tahu Aku tak pernah sempurna Hingga hujung nyawa. Aku tak pilih yang sempurna sebab aku tahu aku tak sempurna.

Tegurlah aku Kerana aku juga suka menegur Kerana aku juga suka mendengar Kerana aku suka dengan teguranmu Kau yang ptihatin dan ambil berat. Ingatkanlah alu jika aku terlupa Maafkanlah aku jika aku bersalah. Tegur menegur sebagai sahabat Tegur menegur sebagai saudara.

Dari awal kawin lagi aku dah dapat bace sikap dia yang ni. 1-3 Sekalipun aku dapat berkata-kata dengan semua bahasa manusia dan bahasa malaikat tetapi jika aku tidak mempunyai kasih aku sama dengan gong yang berkumandang dan canang yang gemerincing. Jangan mudah pergi hanya karena aku tak sempurna dimatamu jika aku memag melakukan hal yang tidak kamu sukai maka tergurlah aku dengan cara yang baik karena.

Akulah NikiAkulah NikishaTapi aku bukan NiazAku hanya anak NiazPada yang tertanya-tanya apa maksud Niki Nikisha Niaz sebenarWellNIKI is IKINNikihsa tak sedap bunyinyasebab tu aku tukar ke NIKISHA iaitu ASHIKINand NIAZ stand for ZAINDan blog ini mengisahkan tentang perjalanan hidup akuBaik pahitmahupun manisYang mana sempat aku kongsikan di. Aku graduan UIA. Semak jeee nk tauhahaha.

Kenapa kau cakap macam tu Untuk seseorang yang baru meninggalkan zaman jahiliyahnya seperti saya one thing yang saya mampu cakap adalah ISTIQAMAH ITU SUSAHNak pastikan ibadat kita berterusan memang susah bagi seseorang. Kerana aku hanyalah manusia biasa yang tak sempurna. Adeep Nahar - Aku Tak SempurnaStreaming Links Spotify Joox Apple Music iTunes morehttpsadeeplnktoatsPRODUCTION CREDITProducer.

Sebab aku tak sempurna hyee. Aku mungkin kena jadi less than perfect. Aku seorang yang boleh dikatakan friendly happy-go-lucky cheerful dan seumpama dengannya.

Hal ini dipertegas dalam 1 Korintus 13. Dalam kisah syafaatul uzhma syafaat besar yang akan diberikan pada hari kiamat dapat kita ambil pelajaran sebab para nabi enggan meminta syafaat untuk umatnya karena merasa punya salah. Jangan terlalu mengharapkan kesempunaan.

Yang mencintaiku tulus dan apa adanya. Tentang Tokopedia Mitra Tokopedia Mulai Berjualan Promo Tokopedia Care. So tak dela aku tension sebab tak boleh buat apa yang aku nak buat.

Aku memang tak sempurna. Tanya hati is one of the highlights of the album kembali 2009 along with the song aku pasti kembali. Istriku diriku memang tak sempurna.

Aku sadar bahwa aku tidak sempurna aku banyak memiliki kekurangan namun aku juga bisa belajar menjadi orang yang lebih baik lagi. Itu pasti karena setiap orang punya kekuran. Assalamualaikum sahabat Post kali ini saya nak cerita pasal diri saya.

Suami aku ni bukan orang yang pengemas dan pembersih. Setiap manusia memang tidak ada yang sempurna itulah yang sering dikatakan oleh banyak orang. Memasuki tema putaran ketiga tentang ketakutan terbesarku hemmm tentu dalam waktu berhari-hari aku.

Jika memang ada hal yang tidak kamu suka maka lebih baik kau harus bisa mengatakannya bukan malah pergi menjauh dan membuatku terluka. Tanpa kasih semuanya seakan tiada arti. Tanpa pernah melihat betapa ku mencoba jadi yang terbaik untuk dirimu.

Aku tak sempurna syazpoyo の投稿動画をTikTok ティックトック で見てみよういいね113 フォロワー25 aku tak sempurna syazpoyoの最新動画をお楽しみください. Aku tak pernah bercouple tetapi aku pernah anggap bahawa tiada masalah untuk. Aku kata pada kawan aku kalau aku tak nak tension macam ni aku kena berubah agaknya.

Kadang-kadang bile aku act like normal person semua bnde akn jd kelam kabut. Pernah belajar di sekolah agama. A fm bm e 2x.

Itu semua karena aku tak sempurna. Korang jgn tnye aq ade cple or tk. Dari sentuhan rabbani yang amat aku idami Dari obor perjuangan yang semakin kehilangan Tegur jangan biarkan imanku melebur.

Aku Tak Sempurna book. Kasih merupakan landasan orang Kristen dalam melakukan sesuatu. 0 3646 1 minute read.

Kan kujawab Aku tak sanggup bersinar sepanjang masa. Aku tak pilih yang sempurna sebab aku tahu aku tak sempurna. Motivasikehidupan ayahdjsempoi ayahdjempire mc_eddy71.

Kan kujawabAku tak sanggup memantulkan sinar mentari di malam hari. Aku Tak Sempurna Hallowulandari Monday 8 November 2021 Story Ahh tema-tema yang disodorkan arisan blog KUBBU memang sangat-sangat menggelitik ya terasa menguliti beragam cerita dan perjalan hidup yang sudah dan akan dilalui. Sweet gle mcm gula.

Aku butuh seseorang yang akan tetap bersamaku dan tetap bisa menerimaku. Read 2 reviews from the worlds largest community for readers. Pembayaran mudah pengiriman cepat bisa cicil 0.

Muhammad Abduh Tuasikal MSc November 29 2015. 1- Nabi Adam pernah melanggar. Kerja sampai mati pon tak abis.

Tegurlah aku kerana aku tak hebat mana Tegurlah aku kerana aku bukan siapa-siapa. Hal tersebut sebagai. Tegurlah aku jika perlu.

Tapi bila aku dah sayang harap bila kau nampak kekurangan aku tegurlah aku dan aku cuba berubah bukan untuk kau tapi untuk kita bersama. Tapi bila aku dah sayang harap bila kau nampak kekurangan aku tegurlah aku dan aku cuba berubah bukan untuk kau tapi untuk kita bersama.


Cixawevalzobnm


The Quotes Hell0quotes Twitter


Saja Heboh Saja Heboh Added A New Photo With Adeq


Tolongdengar Posts Facebook


Pin By Blackflagmetal On Itinta Reminder Quotes Story Ideas Pictures Simple Quotes


Tvalhijrah Kita Tak Sempurna Sebab Tu Allah Hantar Macam Macam Jenis Manusia Untuk Betulkan Kita Tegurlah Jangan Sampai Menghina Jomtontontvalhijrah Hijrahkongsi Jomshare Islamik Terapijiwa Dakwah Sharedakwah Sharingiscaring Jiwamanusia

You have just read the article entitled Tegurlah Sebab Aku Tak Sempurna. You can also bookmark this page with the URL : https://carsenabguzman.blogspot.com/2022/07/tegurlah-sebab-aku-tak-sempurna.html

0 Response to "Tegurlah Sebab Aku Tak Sempurna"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel